ثبت برند و ثبت شرکت

انجام امور ثبتی در کرج

ثبت برند و ثبت شرکت

انجام امور ثبتی در کرج

جواز تاسیس کارخانه

اخذ جواز تاسیس کارخانه

 

اخذ جواز تاسیس کارخانه را به ما بسپارید و اطمینان خاطر داشته باشید که میتوانید شغل خود را بدون هیچگونه مانعی ادامه دهید و موفقیت کسب نمایید. 

 

مدت زمان و هزینه اخذ جواز تاسیس کارخانه

اخذ جواز تاسیس کارخانه بسیار تخصصی و زمان بر است ، مدت زمان لازم برای اخذ این جواز حداقل ۱۴ روز می باشد .موسسن تکسفیر قادر میباشند که مراحل اخذ جواز تاسیس کارخانه را در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت فورس به انجام برسانند.

با اخذ جواز تاسیس کارخانه فعالیتی رسمی و قانونی خواهید داشت.این جواز برای اشخاص حقوقی متناسب با موضوع و نوع فعالیت شرکت صادر می شود.

 

افراد زمانی برای اخذ جواز تاسیس اقدام میکنند که به دنبال راه اندازی یک واحد تولیدی و یا یک کارگاه صنعتی باشند. به این منظور که شما بتوانید در شهرک های صنعتی فعالیت کنید یا اقدام به خرید یک قطعه زمین و راه اندازی کارگاه و یا تولیدی کنید نیاز به اخذ این جواز خواهید داشت.

 

 

مدارک لازم برای اخذ جواز تاسیس

 

اشخاص حقیقی:

کد پستی، آدرس و شماره تماس متقاضی

لیست کالاهای درخواستی برای تولید

کپی کارت ملی و شناسنامه متقاضی

کارت پایان خدمت و یا معافیت

 

اشخاص حقوقی

کپی کارت ملی و شناسنامه مدیر عامل

آگهی تاسیس و آگهی آخرین تغییرات شرکت

ارائه موضوع شرکت که باید با موضوع  تولیدی همراه باشد

کارت پایان خدمت و یا معافیت مدیر عامل

لیست کالاهای مورد نیاز برای تولید

لیست شهرک های صنعتی مورد نظر

 

مراحل ثبت نام اخذ جواز تاسیس

 

 ورود به سامانه و ثبت درخواست جواز تاسیس و همچنین تعریف کلمه عبور و نام کاربری

کامل کردن فرم درخواست

تعیین اولویت موضوع

صدور جواز تاسیس

اخذ جواز تاسیس کارخانه

برای اخذ جواز تاسیس کارخانه به صورت تخصصی و و هزینه ی اندک میتوانید به موسسه ی حقوقی و ثبتی تکسفیر مراجعه کنید و صفر تا صد مراحل را در مدت زمان کوتاه به ما بسپارید.

کارشناسان ثبتی و حقوقی تکسفیر با سالها تجربه و کسب مهارت این امکان را داشته اند تا جواز تاسیس های گوناگون را به ثبت برسانند و موفقیت های بیشمار را برای عزیزان رقم بزنند امروزه تولید و راه اندازی کسب و کار ها بسیار با ارزش میباشد و شروع یک تجارت میتوانید برای شما و کشورتان بسیار با ارزش باشد و شما را به یک کارآفرین تبدیل نماید.

اخذ جواز تاسیس کارخانه توسط کارشناسان متخصص موسسه حقوقی ثبت شرکت تکسفیر در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت برای شما انجام میشود. برای مشاوره و دریافت اطلاعات لازم با ما تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.