مراحل اخذ پلمپ دفاتر
فعالان اقتصادی
و افرادی که شرکت ثبت شده دارند باید در سال مالی اقدام به اخذ پلمپ دفاتر کنند
حتی در زمانی که هیچ نوع کارکردی نداشته باشند تا با مشکل مالیاتی مواجه نشوند این
افراد باید یک آدرس دقیق برای اخذ دفتر در سامانه درج نمایند. این دفاتر پنجاه برگ،
صدبرگ و دویست برگ میباشند .
مراحل اخذ پلمپ دفاتر برای جلوگیری از وجود مشکلات مالیاتی برای تمامی شرکتهای ثبت شده باید انجام شود تا در آینده ی کاری خود با مشکل مالیاتی مواجه نشوند و جریمه نشوند
مراحل اخذ پلمپ دفاتر باید در سامانه به صورت اینترنتی انجام شوند و پس از درج اطلاعات در سامانه، و پذیرش نهایی کردن آن باید از رسید پذیرش نهایی و اظهارنامه ی پلمپ دفاتر پرینت بگیرید. و به وسیله ی کارشناس اداره ثبت شرکت ها و پیگیری درخواست، هزینههای لازم را پرداخت نمایید
همچنین میتوانید برای انجام مراحل اخذ پلمپ دفاتر با کارشناسان موسسه ی حقوقی و ثبتی تکسفیر ارتباط برقرار کنید و مراحل ثبت نام و اخذ پلمپ دفاتر شرکت خود را به ما بسپارید
پلمپ دفاتر از طریق پست به آدرس درج شده در سامانه فرستاده میشود.
در صورت نداشتن پلمپ دفاتر شرکت شما با مشکل مالیاتی مواجه میشود و علی الراس میشود اگر پلمپ دفاتر شرکت خود انجام ندهید حتی در زمانی که شرکت شما هیچگونه فعالیت و کارکردی نداشته باشد با مشکل مواجه میشوید و جیمه میشود بنابراین شرکتها چه کارکرد داشته باشند و چه کارکرد نداشته باشند باید برای انجام مراحل اخذ پلمپ دفاتر شرکت خود اقدام نمایند
اخذ پلمپ دفاتر و مراحل آن هزینه ی چندانی نداردبنابراین مناسب ترین راه در اول سال مالی اخذ پلمب دفاتر است تا مشکلات مالیاتی از بین بروند.
دفاتری که پلمپ شده دارای اعتبار بیشتری نزد فعالان اقتصادی میباشد و تجار میتوانند اقدام به فروش شرکت خود بدون هیچ گونه مشکل مالیاتی کنند
همچنین اخذ پلمپ دفاتر از مزایای بسیاری بهره مند میشوید و به موفقیت و رشد اقتصادی بدون هیچ گونه مشکل و مانعی میشوید
همچنین لازم و ملزوم دریافت کد اقتصادی ، دریافت کارت بازرگانی برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت پلمپ دفاتر شرکت میباشد
برای کسب اطلاعات در خصوص مدارک اخذ پلمپ دغاتر ، هزینه ها ، تمامی مراحل ، مدت زمان لازم برای اتمام مراحل و .... و کلیه ی ابهامات و پرسش های خود میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید